.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرخصی مدیران!
علیرضا قلی زاده
مرخصی مدیران!


خطاب معاون سیاسی امنیتی استان مازندران به مدیران استان برای آماده باش کامل آنان در ایام نوروز و شتاب بخشی به روند خدمات دهی به مهمانان ارجمند در حالی صورت گرفت که پیش از این استاندار وقت گیلان از آماده باش و حضور مدیران آن استان در ایام نوروز خبر داده بود.

بی گمان یک وجه انتظار آقای ابراهیمی از مدیران استان مبنی بر حضور مستمر و پر رنگ و بازدید آنان از بخش های خدماتی به مسافران قائل بر اهمیت و احساس مسئولیت مسئولین مازندرانی در قبال مهمانان نوروزی به استان خواهد بود.

اما در این بین از این نکته نیز نباید غافل بود که اگر چه مدیران و دست اندرکاران استان در حد توان خود برای حل معضلات و مشکلات استان در تلاشند اما تجربه نشان داده که رفع موانع و ایرادات موجود در استان و بالاخص ایامی که مازندران شاهد حضور مسافران فراوان در خود می باشد تنها با حضور مدیران و عدم رفتن آنان به مرخصی و یا روشن نگه داشتن تلفن همراه آنان مقدور نبوده و نیست.

به عنوان مثال آیا می توان گفت که مدیری می تواند با حضور خود سبب کاسته شدن ترافیک های خسته کننده درون شهری و برون شهری مازندران در ایام مسافر پذیر بودن آن باشد ؟ و یا آیا مدیران حوزه ارائه خدمات می توانند کاری کنند که صف های cng که در این ایام بر اساس شواهد سالهای قبل گاهی اوقات به چند کیلومتر می رسید به یکباره کوتاه تر گردد؟ و یا کدامین مدیر استانی را در توان خواهد بود که با حضور خود مانع از چادر خوابی مسافران عزیز نوروزی که به استان همیشه سر سبز ما وارد می شوند، گردد؟ در حالیکه همواره منتقدین دلسوز و متعهد استان از پدیده چادر خوابی به عنوان یکی از معضلات اصلی پیشرفت صنعت توریسم در استان و بالاخص در این ایام نام برده اند.

برادر ارجمند آقای ابرهیمی

اگر چه شاید حضور برخی از مدیران بصورت مقطعی در حل و رفع مشکلات کوچک کارساز باشد اما مشکلات اساسی و بزرگ استان با برنامه ریزی های اینگونه قابل حل نخواهد بود.از طرفی انتظار مردم بسیار گرانقدر استان مازندران این است که نحوه انجام خدمات از سوی مدیران برای آنان نیز به همین شدت که در انتظارات شما برای سرویس دهی به مسافران بوده، باشد.

آیا زیبا سازی ورودی شهرها و حریم جاده ها که شما به عنوان انتظاری برای آماده سازی استان برای پذیرایی از مهمانان ارجمند از آن نام برده اید در طول سال در حد خوب و ایده آل برای شهروندان مازندرانی انجام می پذیرد؟ مگر نه این است که در تمامی ایام در حریم جاده های بین شهریمان همواره شاهد انباشت زباله هایی هستیم که متاسفانه جامانده برخی از همین مسافرین است . در حالیکه بودجه های این استان باید برای پاکسازی آن هدیه گردد.

آقای ابراهیمی

همانگونه که خود و برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولین ارشد مازندران بارها بدان اشاره داشته اید بخش بزرگی از مشکلات امروز استانمان ناشی از عملکرد ضعیف برخی مدیران می باشد که شاید بتوان گفت آنان مدتها پیش به مرخصی رفته اند. مدیرانی که حتی در حل مشکلات حوزه درون سازمانی خود مانده و نتوانسته اند اهداف عالیه دولت خدمتگزار را در درون بدنه مدیریتی خود حل نمایند آنوقت حل مشکلات برون سازمانی و وظیفه ایی آنان خود براحتی قابل حدس می باشد که گواه این مدعا بسیاری از مشکلات بر شمرده شده و عنوان نشده دیگر می باشد.

علی ایحال در پایان ضمن خوشامد گویی به مسافران ارجمند و با خدا قوت گویی به مدیران پر تلاش امید است که با استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های درون و برون استانی و انجام برنامه ریزی مناسب شاهد استانی آبادتر از هر زمان دیگر در سال آینده باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 اسفند 1389
آقای ابراهیمی تو رو خدا مدیران را بفرستید برن مرخصی آخه بودنشون که خیری برای ما نداره
نا شناس 26 اسفند 1389
خدا را شکر.امسال مدیران مازندرانی چون مرخصی نمیرن تمام مشکلات حل شده!!!!!!!!!
نا شناس 28 اسفند 1389
مطمئن باشید با بودنشون وضع بهتر نمیشه.انتهای عید معلوم میشه
نا شناس 28 اسفند 1389
مدیر هم ادمه مرخصی داره مشکلا ت داره مهم اینه که سیستمی پیاده شه که همه به خواسته هاشون برسند. وگرنه مدیر 24 ساعته و درتمام ماهها حضور داشته باشه باز مشکل حل نخواهد شد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.379 seconds.